mandag 16. desember 2013

Elektrisk snartur til Solfonn!

Eit ærend i Odda fredagen gjorde at eg såg mitt snitt til å reise opp torsdag kveld for å sleppe å stå opp kl 05!

Eg tok elbilen via Rosendal, litt pes pt sidan hurtigladeren ikkje er på plass, men no e det like før, åpner i Jan 2014.
Kvinnherad Energi var gjestfriheten sjølv og gav meg nokre timar med strøm!

I dg er det bevilga penger til hurtiglader i Odda også så dermed er det ikkje lenge før dette strekket er heilt kurrant for ein vanlig elbil også! Iløpet av 2014.

Sjeldan doning i garasjeanlegget på Solfonn:)

Medan me ventar på å få svar frå sameiet om me får lov å etablere stikk i garasjen, for egen regning inntil interessen tar seg opp må me på jakt etter straum. Her hos Røynestrand var det straum i bøtter og spann, neste gang skal eg sjølvsagt avklare på forhånd, men denne gonger hadde eg planlagt å legge lang ledning leiligheten vår, men det vart mykje styr og gjekk ikkje...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar